Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního životního stylu v soukromých i veřejných prostorech. „Emoce, dobrý vzhled, kvalita, funkčnost. Velkou pozornost věnujeme našim výstavním prostorům, abychom zajistili, že produkt v kontextu bude v klientech vyvolávat silné emoce,“ říká v chatu pro Salone del Mobile Alessandro Minotti, generální ředitel společnosti.

Sedačka z kolekce TORII, design Nendo, MINOTTI

 

„Interiérová tvorba je nepochybně sektorem, který ze situace způsobené restriktivními opatřeními  těžil. Uzavření „uvnitř čtyř stěn“ povzbudilo lidi, aby se soustředili na své vlastní domovy a přemýšleli o tom, jak by jim mohl zpříjemnit život,“ hodnotí rok 2020 Alessandro Minotti.

Firma Minotti prodává nábytek do více než 60 zemí po celém světě. „Kromě Itálie reagovaly na zablokování protipandemickými opatřeními pozitivně Německo, Belgie, Holandsko a severoevropské země obecně. Velký růst zájmu o nábytek Minotti projevila také Čína,“ pokračuje Alessandro Minotti.

Jaké jsou rozdíly mezi Evropu a Čínou?

„Evropa je konsolidovaný a vyspělý trh se spotřebiteli obeznámenými s italským designem. Čína je „mladším“ trhem z různých důvodů: oslovujeme mladší cílovou skupinu ve věku 25 a více let, která cestovala a často studovala v zahraničí. Tato generace hledá moderní domy, často jako protiklad k tradičnímu vkusu jejich rodičů. Naše kolekce jsou v základu stejné, ale sortiment je navržen tak, aby byl interpretován podle kultury a vkusu jednotlivých zemí, kam je směřovaný.“

Kolekce SUNRAY sluší interiéru i exteriéru. Design Rodolfo Dordoni, MINOTTI

Jaký to byl rok bez Salone del Mobile 2020?

„Jsme strategickými partnery Salone del Mobile, těšili jsme se na představení kolekce Minotti 2020, která zahrnuje tři sedací systémy. Rozhodli jsme se kolekce prezentovat na digitálním trhu.  Vytvořili jsme 75minutové video a rozeslali jsme je všem našim obchodním partnerům. Nabité vyprávění, diskuse a předvedení kolekcí vzbudilo pozornost. Následovala série webinářů, které se hlouběji zabývaly technickými aspekty každého produktu. Každodenní virtuální schůzky jsme přizpůsobovali časovým rozdílům v různých světadílech. Jedna  z digitálních epizod nazvaná Endless Moments of Pleasure představila vrchol kolekce Minotti 2020 –  Home is a Feeling.

Designové křeslo FYNN, design GamFratesi, MINOTTI
Křeslo DAIKI, design Marcio Kogan, MINOTTI
Alessandro Minotti, generální ředitel Minotti S.p.A.

Related Posts

Recent Posts

Salone del Mobile 2025: KARTELL

"Světonázor společnosti Kartell není pro snílky; je praktický a pevně založený na každodenním životě – životě, ve kterém produkty nejen...

Vázy Magnus jako hold brutalismu

Česká sklárna Moser vyvinula sérii ručně foukaných křišťálových váz s ostrými liniemi a atmosférickou barevnou paletou, která evokuje design brutalistních...

Salone del Mobile 2025: Nová definice pohodlí

Od 8. do 13. dubna se město Milán stalo středem designového vesmíru, kterému už po třiašedesáté dominoval veletrh Salone del...

Salone del Mobile 2025: Zahájení

Je to tady: Veletrh Salone del Mobile.Milano 2025 je oficiálně otevřen. Jde už o 63. ročník, konaný tradičně na Fiera...

Rekonstrukce mlýna šokovala

Přestavba starého mlýna ve středních Čechách vyvovala zájem domácích i zahraničních médií. Co způsobilo tento nevšední ohlas? Lapidárně to vystihuje...

Design podle kočičí tlapky

Oproti psům je většina koček s výjimkou lvů v divoké přírodě samotářskými nočními lovci. Na rozdíl od psů dokážou skákat...

Kuchyně ala Versace

Zlatavé doplňky, skleněné houby a luxusní povrchy … vstupujeme do kuchyně, která není jen místem pro přípravu jídel, ale přesahuje...

Terasové trendy 2025

Jste připraveni proměnit svůj venkovní prostor, zahradu, terasu či balkon? Nejnovější trendy roku představují prolínání stylů, lidé si zážitky z dovolených...