Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního životního stylu v soukromých i veřejných prostorech. „Emoce, dobrý vzhled, kvalita, funkčnost. Velkou pozornost věnujeme našim výstavním prostorům, abychom zajistili, že produkt v kontextu bude v klientech vyvolávat silné emoce,“ říká v chatu pro Salone del Mobile Alessandro Minotti, generální ředitel společnosti.

Sedačka z kolekce TORII, design Nendo, MINOTTI

 

„Interiérová tvorba je nepochybně sektorem, který ze situace způsobené restriktivními opatřeními  těžil. Uzavření „uvnitř čtyř stěn“ povzbudilo lidi, aby se soustředili na své vlastní domovy a přemýšleli o tom, jak by jim mohl zpříjemnit život,“ hodnotí rok 2020 Alessandro Minotti.

Firma Minotti prodává nábytek do více než 60 zemí po celém světě. „Kromě Itálie reagovaly na zablokování protipandemickými opatřeními pozitivně Německo, Belgie, Holandsko a severoevropské země obecně. Velký růst zájmu o nábytek Minotti projevila také Čína,“ pokračuje Alessandro Minotti.

Jaké jsou rozdíly mezi Evropu a Čínou?

„Evropa je konsolidovaný a vyspělý trh se spotřebiteli obeznámenými s italským designem. Čína je „mladším“ trhem z různých důvodů: oslovujeme mladší cílovou skupinu ve věku 25 a více let, která cestovala a často studovala v zahraničí. Tato generace hledá moderní domy, často jako protiklad k tradičnímu vkusu jejich rodičů. Naše kolekce jsou v základu stejné, ale sortiment je navržen tak, aby byl interpretován podle kultury a vkusu jednotlivých zemí, kam je směřovaný.“

Kolekce SUNRAY sluší interiéru i exteriéru. Design Rodolfo Dordoni, MINOTTI

Jaký to byl rok bez Salone del Mobile 2020?

„Jsme strategickými partnery Salone del Mobile, těšili jsme se na představení kolekce Minotti 2020, která zahrnuje tři sedací systémy. Rozhodli jsme se kolekce prezentovat na digitálním trhu.  Vytvořili jsme 75minutové video a rozeslali jsme je všem našim obchodním partnerům. Nabité vyprávění, diskuse a předvedení kolekcí vzbudilo pozornost. Následovala série webinářů, které se hlouběji zabývaly technickými aspekty každého produktu. Každodenní virtuální schůzky jsme přizpůsobovali časovým rozdílům v různých světadílech. Jedna  z digitálních epizod nazvaná Endless Moments of Pleasure představila vrchol kolekce Minotti 2020 –  Home is a Feeling.

Designové křeslo FYNN, design GamFratesi, MINOTTI
Křeslo DAIKI, design Marcio Kogan, MINOTTI
Alessandro Minotti, generální ředitel Minotti S.p.A.

Related Posts

Recent Posts

Bound: Nová věž v Tiraně

Věž o padesáti patrech, která se nachází na křižovatce bulváru Dritan Hoxha v západní části Tirany, je navržena tak, aby...

Sklo z Lasvitu pro medailisty

Česká sklářská a designérská společnost Lasvit představuje nové trofeje, které budou uděleny českým medailistům na blížících se letních olympijských hrách...

Designblok má nového strategického partnera

Rockaway Capital, investiční skupina Jakuba Havrlanta, spojuje několik let po vstupu do MFF KV a Colours of Ostrava své jméno...

Šperk jako pocta Franzi Kafkovi

Šperkař Hanuš Lamr představuje svůj nejnovější počin – brož Gregor ve tvaru brouka. Unikátní šperk je poctou životu a dílu...

Salone del Mobile 2024 – nová inspirace

Kolotoč akcí, představujících nové trendy v interiérovém designu, se roztáčí bez omezení již druhým rokem. V polovině ledna otevřel brány...

Inspirace: Střecha do nepohody

Spojte neuvěřitelný výhled, svěží horský vzduch a minimalistický styl - vznikne tím jedinečné místo pro dokonalý odpočinek. V malebném prostředí Moravskoslezských...

Salone del Mobile 2024: Kartell představí novinky i evergreeny

Jedním z nejnavštěvovanějších stánků na Salone del Mobile.Milano, který své brány otevřel právě dnes, bývá ten, co připraví Kartell. Italský...

Salone del Mobile 2024: První ochutnávka

Kolotoč akcí, představujících nové trendy v interiérovém designu, se otáčí bez omezení již druhým rokem. V polovině ledna otevřel brány...