Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního životního stylu v soukromých i veřejných prostorech. „Emoce, dobrý vzhled, kvalita, funkčnost. Velkou pozornost věnujeme našim výstavním prostorům, abychom zajistili, že produkt v kontextu bude v klientech vyvolávat silné emoce,“ říká v chatu pro Salone del Mobile Alessandro Minotti, generální ředitel společnosti.

Sedačka z kolekce TORII, design Nendo, MINOTTI

 

„Interiérová tvorba je nepochybně sektorem, který ze situace způsobené restriktivními opatřeními  těžil. Uzavření „uvnitř čtyř stěn“ povzbudilo lidi, aby se soustředili na své vlastní domovy a přemýšleli o tom, jak by jim mohl zpříjemnit život,“ hodnotí rok 2020 Alessandro Minotti.

Firma Minotti prodává nábytek do více než 60 zemí po celém světě. „Kromě Itálie reagovaly na zablokování protipandemickými opatřeními pozitivně Německo, Belgie, Holandsko a severoevropské země obecně. Velký růst zájmu o nábytek Minotti projevila také Čína,“ pokračuje Alessandro Minotti.

Jaké jsou rozdíly mezi Evropu a Čínou?

„Evropa je konsolidovaný a vyspělý trh se spotřebiteli obeznámenými s italským designem. Čína je „mladším“ trhem z různých důvodů: oslovujeme mladší cílovou skupinu ve věku 25 a více let, která cestovala a často studovala v zahraničí. Tato generace hledá moderní domy, často jako protiklad k tradičnímu vkusu jejich rodičů. Naše kolekce jsou v základu stejné, ale sortiment je navržen tak, aby byl interpretován podle kultury a vkusu jednotlivých zemí, kam je směřovaný.“

Kolekce SUNRAY sluší interiéru i exteriéru. Design Rodolfo Dordoni, MINOTTI

Jaký to byl rok bez Salone del Mobile 2020?

„Jsme strategickými partnery Salone del Mobile, těšili jsme se na představení kolekce Minotti 2020, která zahrnuje tři sedací systémy. Rozhodli jsme se kolekce prezentovat na digitálním trhu.  Vytvořili jsme 75minutové video a rozeslali jsme je všem našim obchodním partnerům. Nabité vyprávění, diskuse a předvedení kolekcí vzbudilo pozornost. Následovala série webinářů, které se hlouběji zabývaly technickými aspekty každého produktu. Každodenní virtuální schůzky jsme přizpůsobovali časovým rozdílům v různých světadílech. Jedna  z digitálních epizod nazvaná Endless Moments of Pleasure představila vrchol kolekce Minotti 2020 –  Home is a Feeling.

Designové křeslo FYNN, design GamFratesi, MINOTTI
Křeslo DAIKI, design Marcio Kogan, MINOTTI
Alessandro Minotti, generální ředitel Minotti S.p.A.

Related Posts

Recent Posts

Designblok letos ve Veletržním paláci

Veletržní palác, jedna z prvních a největších funkcionalistických staveb v Praze, se stane dějištěm letošního Designbloku. Tématem jubilejního ročníku mezinárodního...

Ceny Czech Grand Design: Nominace za rok 2022

Celkem 80 tvůrců a firem má šanci získat prestižní ocenění Cen Czech Grand Design. Širší nominace vybírala Akademie designu ČR...

Moderní bungalov s atriem

Architekti ze studia ACDF Architecture vyslechli od investora při zadání projektu víkendové rezidence neobvyklé přání. Chtěl začlenit do projektu kousek...

Brož pro první dámu

Brože sice nepatří v portfoliu designéra Hanuše Lamra mezi nejpočetnější šperky, ale díky jejich promyšlenosti a originalitě si je oblíbila...

Salone del Mobile 2023 v novém formátu

Jednašedesátý ročník Salone del Mobile, nejvýznamnější veletrh nábytku a doplňků na světě, se uskuteční od 18. do 23. dubna 2023...

Barva roku 2023 v kuchyni

I když by se to nemuselo na první pohled zdát, "barva roku" ovlivňuje nadlouho dopředu módní trendy. Vyhlašuje ji každoročně...

Do you speak Design? Salone del Mobile 2023

Veletrh interiérového designu Salone del Mobile už nechce žít z podstaty, z faktu, že je největší a nejznámější přehlídkou nábytku...

Barva roku 2023 v interiéru

Od letošního podzimu vyhlašují barvu roku 2023 světoví výrobci nátěrových hmot. Proto se ve veřejném prostoru objevuje hned několik barev,...