Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního životního stylu v soukromých i veřejných prostorech. „Emoce, dobrý vzhled, kvalita, funkčnost. Velkou pozornost věnujeme našim výstavním prostorům, abychom zajistili, že produkt v kontextu bude v klientech vyvolávat silné emoce,“ říká v chatu pro Salone del Mobile Alessandro Minotti, generální ředitel společnosti.

Sedačka z kolekce TORII, design Nendo, MINOTTI

 

„Interiérová tvorba je nepochybně sektorem, který ze situace způsobené restriktivními opatřeními  těžil. Uzavření „uvnitř čtyř stěn“ povzbudilo lidi, aby se soustředili na své vlastní domovy a přemýšleli o tom, jak by jim mohl zpříjemnit život,“ hodnotí rok 2020 Alessandro Minotti.

Firma Minotti prodává nábytek do více než 60 zemí po celém světě. „Kromě Itálie reagovaly na zablokování protipandemickými opatřeními pozitivně Německo, Belgie, Holandsko a severoevropské země obecně. Velký růst zájmu o nábytek Minotti projevila také Čína,“ pokračuje Alessandro Minotti.

Jaké jsou rozdíly mezi Evropu a Čínou?

„Evropa je konsolidovaný a vyspělý trh se spotřebiteli obeznámenými s italským designem. Čína je „mladším“ trhem z různých důvodů: oslovujeme mladší cílovou skupinu ve věku 25 a více let, která cestovala a často studovala v zahraničí. Tato generace hledá moderní domy, často jako protiklad k tradičnímu vkusu jejich rodičů. Naše kolekce jsou v základu stejné, ale sortiment je navržen tak, aby byl interpretován podle kultury a vkusu jednotlivých zemí, kam je směřovaný.“

Kolekce SUNRAY sluší interiéru i exteriéru. Design Rodolfo Dordoni, MINOTTI

Jaký to byl rok bez Salone del Mobile 2020?

„Jsme strategickými partnery Salone del Mobile, těšili jsme se na představení kolekce Minotti 2020, která zahrnuje tři sedací systémy. Rozhodli jsme se kolekce prezentovat na digitálním trhu.  Vytvořili jsme 75minutové video a rozeslali jsme je všem našim obchodním partnerům. Nabité vyprávění, diskuse a předvedení kolekcí vzbudilo pozornost. Následovala série webinářů, které se hlouběji zabývaly technickými aspekty každého produktu. Každodenní virtuální schůzky jsme přizpůsobovali časovým rozdílům v různých světadílech. Jedna  z digitálních epizod nazvaná Endless Moments of Pleasure představila vrchol kolekce Minotti 2020 –  Home is a Feeling.

Designové křeslo FYNN, design GamFratesi, MINOTTI
Křeslo DAIKI, design Marcio Kogan, MINOTTI
Alessandro Minotti, generální ředitel Minotti S.p.A.

Related Posts

Recent Posts

Jak bydlí mileniálové

Narodili se v letech 1981 až 1998 a jsou první "digitální generací". Přelom tisíciletí, ve kterém přišli na svět, jim...

Kombinace black & white v interiéru

Černobílá variace je stále aktuální. A netýká se to pouze módního oblečení, ale také vybavení interiéru. Chcete-li si zařídit byt...

Salone del Mobile 2023: Nová inspirace

Přestože vystavovatelé rozprostřeli své stánky pouze v jedné úrovni milánského výstaviště RHO, nabídka designového nábytku a doplňků byla bohatá. Odpadly...

Malý byt, velké možnosti pojetí prostoru

Garsonka, malé studio, či jedno až dvoupokojový apartmán nemusí být jen ekonomickou volbou. Mohou být také elegantním řešením, ve kterém...

Lasvit představuje svůj koncept pro Euroluce 2023

Lasvit, česká designérská a sklářská společnost, se vrací na nejvýznamnější světovou přehlídku designových svítidel Euroluce 2023, která se koná každé...

Salone del Mobile 2023 představí nábytek na terasu i do zahrady

Letos se asi většina Čechů o dovolené vypraví k moři, svoboda cestování stále láká. Ale zkušenost s tím, že jsme...

Euroluce 2023 představí luxusní lustry Lladró

Lladró, španělská společnost se sídlem v Tavernes Blanques ve Valencii, představí na očekávané výstavě Euroluce lustr, který vznikl ve spolupráci...

Projekční plátno do obýváku i na terasu

Mobilní projekční plochy lze využít jak v kanceláři tak doma, venku na zahradě nebo na cestách či venkovních prezentacích. Díky...