Novinkovou světelnou instalací Carousel of Light a dalšími vizuálními show včetně výběru z portfolia kolekcí se česká Preciosa představila na výstavě Euroluce v rámci interiérového veletrhu Salone del Mobile v Miláně.
Cílem letošní prezentace nazvané Joy, Life & Light bylo provést návštěvníky cestou smyslového designu, probudit v nich radost a vykouzlit jim úsměv na rtech. Kupole z foukaných perel, ve které světelné efekty navodily pocit jízdy na kolotoči, byla středobodem úspěšné instalace. Návštěvníci si mohli sami zvolit, zda chtějí pouze vnímat atmosféru přítomného okamžiku nebo se vrátit do dětských let, nasednout na houpacího koně a nechat se unášet do světa fantazie. „V Miláně jsme co největšímu počtu návštěvníků chtěli ukázat, jak dokážou naše světelné instalace probouzet emoce,“ vysvětlil Michael Vasku, kreativní ředitel Preciosy Lighting.
Světelná show tak zastínila samotnou prezentaci nové kolekce Preciosy. Ale její marketingoví mágové jistě vědí, jak zapůsobit na obchodníky a také architekty, kteří stále častěji světelné objekty Preciosy a dalších českých sklářských firem uplatňují v luxusních hotelích a dalších veřejných stavbách po celém světě.