Veletrh interiérového designu Salone del Mobile už nechce žít z podstaty, z faktu, že je největší a nejznámější přehlídkou nábytku a doplňků na světě. Jeho pořadatelé se rozhodli oslovit Miláňany a spolu s nimi celý svět sérií 26 pestrobarevných plakátů, z nichž každý obsahuje jedno písmeno abecedy graficky spojené s kusem nábytku nebo doplňkem. Všechny mají společnou jednu otázku – Do you speak Design?
Grafické studio Leftloft dostalo od pořadatele Salone del Mobile zdánlivě jednoduché zadání:
Zaměřit pozornost na předměty jako podstatu Salone. Tak vznikla abeceda objektů, metoda, která oslovuje lidi, aby se znovu naučili, jak je číst, aby je vnímali bez překážek v podobě trendů nebo značek. „Design je společný jazyk pro všechny kultury světa, tedy univerzální koncept, na kterém stojí nová kampaň Salone del Mobile. Na jedné straně přitahuje pozornost k archetypům designu a na druhé straně upozorňuje na důležitost dialogu,” myslí si ředitelka veletrhu Maria Porro.