Francouzský módní dům Louis Vuitton navrhl ochranný obličejový štít s LV monogramem, který lze také vyklopit a použít jako sluneční clonu. Štít v originálu nazvaný LV Shield obsahuje clonu vyrobenou z plastu s látkovým lemováním a pružný pásek, který těsně přiléhá k hlavě nositele. Zlaté cvočky s vyrytým názvem společnosti umožňují nositeli naklonit hledí nahoru a přeměnit ho z obličejového štítu na čepici s kšiltem.
Vzhledem k tomu, že hledí je vyrobeno z fotochromatického materiálu, který je citlivý na světlo, ztmavne v reakci na přímé sluneční světlo a změní se z čirého na tónovaný, aby chránil nositele před mírným slunečním zářením.
Zatímco značka dosud nezveřejnila definitivní cenu, odhadovaná suma by se mohla pohybovat kolem 700 liber – soudě podle dalšího produktu ve stylu hledí, štítu Strawgram, který stojí 705 liber (zdroj dezeen.com).
V dubnu, na počátku pandemie, majitelé luxusních módních značek zahájili výrobu roušek, mezi prvními francouzský konglomerát LVMH, kam mimo jiné patří Louis Vuitton, Dior nebo Burberry. Louis Vuitton navíc vyrobil a daroval tisíce nemocničních plášťů pro šest pařížských nemocnic.