Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního životního stylu v soukromých i veřejných prostorech. „Emoce, dobrý vzhled, kvalita, funkčnost. Velkou pozornost věnujeme našim výstavním prostorům, abychom zajistili, že produkt v kontextu bude v klientech vyvolávat silné emoce,“ říká v chatu pro Salone del Mobile Alessandro Minotti, generální ředitel společnosti.

Sedačka z kolekce TORII, design Nendo, MINOTTI

 

„Interiérová tvorba je nepochybně sektorem, který ze situace způsobené restriktivními opatřeními  těžil. Uzavření „uvnitř čtyř stěn“ povzbudilo lidi, aby se soustředili na své vlastní domovy a přemýšleli o tom, jak by jim mohl zpříjemnit život,“ hodnotí rok 2020 Alessandro Minotti.

Firma Minotti prodává nábytek do více než 60 zemí po celém světě. „Kromě Itálie reagovaly na zablokování protipandemickými opatřeními pozitivně Německo, Belgie, Holandsko a severoevropské země obecně. Velký růst zájmu o nábytek Minotti projevila také Čína,“ pokračuje Alessandro Minotti.

Jaké jsou rozdíly mezi Evropu a Čínou?

„Evropa je konsolidovaný a vyspělý trh se spotřebiteli obeznámenými s italským designem. Čína je „mladším“ trhem z různých důvodů: oslovujeme mladší cílovou skupinu ve věku 25 a více let, která cestovala a často studovala v zahraničí. Tato generace hledá moderní domy, často jako protiklad k tradičnímu vkusu jejich rodičů. Naše kolekce jsou v základu stejné, ale sortiment je navržen tak, aby byl interpretován podle kultury a vkusu jednotlivých zemí, kam je směřovaný.“

Kolekce SUNRAY sluší interiéru i exteriéru. Design Rodolfo Dordoni, MINOTTI

Jaký to byl rok bez Salone del Mobile 2020?

„Jsme strategickými partnery Salone del Mobile, těšili jsme se na představení kolekce Minotti 2020, která zahrnuje tři sedací systémy. Rozhodli jsme se kolekce prezentovat na digitálním trhu.  Vytvořili jsme 75minutové video a rozeslali jsme je všem našim obchodním partnerům. Nabité vyprávění, diskuse a předvedení kolekcí vzbudilo pozornost. Následovala série webinářů, které se hlouběji zabývaly technickými aspekty každého produktu. Každodenní virtuální schůzky jsme přizpůsobovali časovým rozdílům v různých světadílech. Jedna  z digitálních epizod nazvaná Endless Moments of Pleasure představila vrchol kolekce Minotti 2020 –  Home is a Feeling.

Designové křeslo FYNN, design GamFratesi, MINOTTI
Křeslo DAIKI, design Marcio Kogan, MINOTTI
Alessandro Minotti, generální ředitel Minotti S.p.A.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

Frank Gehry: Náš dům v Santa Monice způsobil rozruch

"Náš dům v Santa Monice z roku 1978 způsobil rozruch," připomněl v rozhovoru pro časopis PIN-UP Frank Gehry. „Sousedé se...

Suším, sušíš, sušíme…

Je tu podzim a s ním i tolik vyhlížené houby, ovoce a bylinky, které jen čekají na zpracování. Tím nejstarším a...

Salone del Mobile.Milano 2021: Design nábytku v roce nula

Více než rok odkládaný největší interiérový veletrh Salone del Mobile byl završen v sobotu 10. září. Vzhledem k situaci byl...

S Galerie: Dreams about a Beach Office

"Název výstavy je kompilát názvů několika obrazů a zároveň jedno ze zásadních témat a také  toužení posledních dvou let. Pracovat...

Dveře Ideanet s holografickým efektem

Jednoduchou, ale přesto vizuálně podmanivou konstrukci vystavují na obdiv dveře IDEANET, které dokážou své pozorovatele v mžiku lapit do sítě fascinující...

Z home office do kanceláře …

Příchod koronaviru proměnil mnoho bytů v kanceláře a úřadovny. Odhady vypovídají o tom, že na jaře home office využívala pětina zaměstnanců,...

Minotti představí na Salone del Mobile tři nové kolekce

Italská značka Minotti zosobňuje označení „Made in Italy“ v oblasti současného designu nábytku. Její kolekce jsou součástí klasického i moderního...

Salone del Mobile.Milano: Zenová inspirace i klasika

Pravá kůže, nádherný textil, vzácná dřeva - to vše v kombinaci působí velmi luxusně a vábí movitou klientelu. Nejenom extravagantní...