Podle nejnovějšího průzkumu Ogilvy & Mather mezi šéfy marketingu významných firem působících na českém trhu je jako nejluxusnější česká značka v České republice vnímán MOSER stejně jako v předešlé studii publikované před dvěma lety.
OKO, ručně broušená váza, křišťál, design 2016 Studio IRDS, MOSER
Jako nejluxusnější světovou značku čeští marketéři spontánně označili francouzský Cartier, pro který se vyslovilo 29% dotázaných. Pořadí na prvních pěti místech je v případě světových značek vyrovnané (mezi 25% – 29%) na rozdíl od značek českých, kde se pro české křišťálové sklo Moser vyslovilo 67% respondentů a další čtyři české (nebo původem české) značky získaly 35% – 44%. Pořadí světových top značek nepodléhá zásadním změnám, zatímco pořadí vnímání českých značek luxusu zaznamenává změny kromě stabilního 1. místa MOSERU. Následují výrobce svítidel Lasvit, značka hodinek Prim, pětici nejúspěšnějších doplňují ručně šité boty Zacharias a broušené sklo Crystal Bohemia
BONBON, ručně broušená lampa, křišťál, design Lukáš Jabůrek, MOSER
Podle více než poloviny dotázaných značka musí demonstrovat společenský status, dále by měla mít dlouhou tradici a být originální a nápaditá. Ve výše uvedeném průzkumu spontánně zařadili mezi prvních pět světových luxusních značek Cartier, Prada, Bentley, Louis Vuitton a Dior. S nápovědou se opakovaly značky Cartier, Louis Vuitton a Bentley, přibyly Rolls-Royce a Rolex.