Holding Louis Vuitton (LVMH) koupil jeden z největších nalezených diamantů za posledních sto let. Podle listu Financial Times transakce předznamenává novou obchodní strategii luxusní značky, která se chce mnohem více prosazovat v oblasti šperkařství.
Louis Vuitton tento trend signalizoval už vloni na podzim, kdy za americké klenotnictví Tiffany zaplatil přes 16 miliard dolarů. LVMH již vlastní 75 luxusních značek včetně Fendi, Givenchy a Tag Heuer. Jeho akvizice Tiffany přidala 300 butiků po celém světě a posílí jeho pozici na trhu šperků.
Holding věnuje část zisku na charitu. V rámci svého partnerství Louis Vuitton for UNICEF uvádí značka na trh náramek Silver Lockit by Virgil Abloh. Design nového modelu je inspirován kolekcí jaro/léto 2020 od Virgila Abloha a nabízí se ve čtyřech barvách: černá, oranžová, celadon (zelená) a modrá s nádechem žluté. Na náramku nechybí výrazné řetězy, které jsou pro Ablohovu tvorbu typické, tentokrát ve stříbrné barvě, kombinované s barevnou šňůrou, přívěškem Louis Vuitton a visacím zámečkem s rytinou. Náramek se prodává za 390 USD, z čehož 100 dolarů jde na konto organizace UNICEF.
Důraz na segment šperků uplatnil Louis Vuiton už vloni, když představil novou kolekci od Virgila Abloha. Designéra, architekta, DJ a umělce, zakladatele módní značky Off-White, kterého angažoval jako kreativního ředitele pánské kolekce. Šperky, prsteny, náramky a náhrdelníky by Virgil Abloh jsou inspirovány kubánským espritem. Například klasický styl řetězu je aktualizován jedinečným efektem patchworku s vyrytým monogramem LV. Další šperky jsou zdobeny štrasem od firmy Swarovski nebo lesklým vícebarevným smaltem.