Kateřina Neumannová tváří značky MORA

Kateřina Neumannová pokračuje v reklamní kampani pro značku MORA (od roku 2005 součást skupiny Gorenje). Spolu s Hankou Kynychovou budou přinášet po celý rok inspiraci v rámci pokračování kampaně „Spolu nám to šlape“. Nové tipy a triky, jak vyváženě jíst a aktivně trávit volný čas s celou rodinou se shledaly s kladným přijetím veřejnosti.

Kateřina Neumannová s dcerou Lucií.

Obě sportovkyně mají bohaté zkušenosti s tím, jak dobít energii po náročném dni a obě zastávají filozofii, že ke štíhlému a zdravému tělu se musíte zdravě projíst bez hladovek a nesmyslných diet. Ohlas má i řada sportovních aktivit pro celou rodinu, například s velkým ohlasem se setkala „čtyřkolová soutěž“ o cyklodresy MORA.
MORA má v českých domácnostech výsadní postavení už téměř 150 let a stává se součástí mnohých příběhů a společných chvil už po mnoho generací. I proto, že spotřebiče této značky – od velkých i malých kuchyňských spotřebičů přes ohřívače vody až po plynová topidla – promyšleně propojují historii s inovacemi. MORA se spoléhá na osvědčené, a přitom vychází vstříc i moderním rodinám, které mají rády spotřebiče plné technologií.

Přípravy natáčení reklamního spotu.

Poslední úpravy před natáčením.

Kateřina Neumannová s dcerou Lucií.

MORA

Historie vzniku výroby domácích spotřebičů v Mariánském Údolí

1825
Josef Zvěřina zakládá v místě, které nazval Mariánské Údolí, počátek hutní výroby, budování železárny a železné huti.

1873
Byla zavedena první výroba výrobků pro domácnost – šicí stroje.

1919
Započata výroba prvních plynových přístrojů pro domácnost a od roku 1926 rozšířena na velké přístroje pro živnostníky (pečící skříně pro cukráře, kotle, udírny) atd., od téhož roku se začalo užívat nové logo MORA.
1936
Byla zavedena výroba kovového nábytku, zejména výroby sporáku Mora Super.
1948
V tomto roce byla zavedena výroba absorpčních ledniček.
1950
Zahájena výroba sporáků Mora 820 a zavedena výroba prvních plynových průtokových ohřívačů vody PO 35.
1971
Uvedena výroba kombinovaných sporáků MORA řady KS 821.
2005
MORA MORAVIA se se stala členem skupiny Gorenje.
2005
Byla zahájena výroba sklokeramických a indukčních desek.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

Horská chata v Québecu

Kanada – země posetá nekonečnými horami s bezedným prašanem, věhlasnými středisky a přírodními atrakcemi láká lyžaře, pro které je už...

Philippe Starck získal Wallpaper* Design Awards

Slavný designér každým rokem na sebe upozorní počinem ve světě designu. Letos upoutal porotu slavného magazínu Wallpaper* sestavou outdoorového nábytku...

Urquiola navrhla pro showroom BMW 3D tištěnou podlahu

Španělská designérka Patricia Urquiola navrhla pro německou automobilku nový prostor určený pro luxusní vozidla - BMW Welt Space se nachází...

Dětský pokoj: Malovat na stěnu nevadí…

Věčně pomalované stěny v dětském pokoji už nemusí rodiče trápit. Nový materiál SOFTIXX umožňuje snadnější údržbu i větší odolnost nábytku....

Designové kuchyně nabízejí nové povrchy

Otevření kuchyně do obývacího prostoru změnilo současný životní styl. Rodina je více spolu. Nové řešení dispozice bytu má vliv na...

Designový interiér podle imm cologne 2020

První interiérový veletrh imm cologne nepřinesl žádný převratný směr v designu nábytku a doplňků. Pořadatelé konstatovali, že každá ze značek...

Kateřina Neumannová tváří značky MORA

Kateřina Neumannová pokračuje v reklamní kampani pro značku MORA (od roku 2005 součást skupiny Gorenje). Spolu s Hankou Kynychovou budou...

Ceny Czech Grand Design: Nominace za rok 2019

Šanci získat prestižní ocenění za design má za uplynulý rok celkem 84 autorů v osmi kategoriích. Jen jeden z nich...