Kateřina Neumannová tváří značky MORA

Kateřina Neumannová pokračuje v reklamní kampani pro značku MORA (od roku 2005 součást skupiny Gorenje). Spolu s Hankou Kynychovou budou přinášet po celý rok inspiraci v rámci pokračování kampaně „Spolu nám to šlape“. Nové tipy a triky, jak vyváženě jíst a aktivně trávit volný čas s celou rodinou se shledaly s kladným přijetím veřejnosti.

Kateřina Neumannová s dcerou Lucií.

Obě sportovkyně mají bohaté zkušenosti s tím, jak dobít energii po náročném dni a obě zastávají filozofii, že ke štíhlému a zdravému tělu se musíte zdravě projíst bez hladovek a nesmyslných diet. Ohlas má i řada sportovních aktivit pro celou rodinu, například s velkým ohlasem se setkala „čtyřkolová soutěž“ o cyklodresy MORA.
MORA má v českých domácnostech výsadní postavení už téměř 150 let a stává se součástí mnohých příběhů a společných chvil už po mnoho generací. I proto, že spotřebiče této značky – od velkých i malých kuchyňských spotřebičů přes ohřívače vody až po plynová topidla – promyšleně propojují historii s inovacemi. MORA se spoléhá na osvědčené, a přitom vychází vstříc i moderním rodinám, které mají rády spotřebiče plné technologií.

Přípravy natáčení reklamního spotu.

Poslední úpravy před natáčením.

Kateřina Neumannová s dcerou Lucií.

MORA

Historie vzniku výroby domácích spotřebičů v Mariánském Údolí

1825
Josef Zvěřina zakládá v místě, které nazval Mariánské Údolí, počátek hutní výroby, budování železárny a železné huti.

1873
Byla zavedena první výroba výrobků pro domácnost – šicí stroje.

1919
Započata výroba prvních plynových přístrojů pro domácnost a od roku 1926 rozšířena na velké přístroje pro živnostníky (pečící skříně pro cukráře, kotle, udírny) atd., od téhož roku se začalo užívat nové logo MORA.
1936
Byla zavedena výroba kovového nábytku, zejména výroby sporáku Mora Super.
1948
V tomto roce byla zavedena výroba absorpčních ledniček.
1950
Zahájena výroba sporáků Mora 820 a zavedena výroba prvních plynových průtokových ohřívačů vody PO 35.
1971
Uvedena výroba kombinovaných sporáků MORA řady KS 821.
2005
MORA MORAVIA se se stala členem skupiny Gorenje.
2005
Byla zahájena výroba sklokeramických a indukčních desek.

Related Posts

Recent Posts

Barva roku osvěží designový interiér

Barva roku podle firmy Pantone je výjimečně kombinací dvou tónů. Zářivě žlutá a neutrální šedá jakoby přinášely naději, že i v dnešních šedých...

Nábytek pro outdoor: Vznášení podle značky Dedon

Tvar velikonočního vajíčka připomíná závěsné lehátko Kida, novinka společnosti Dedon. Podle slov jeho autora Stephena Burkse je příjemné na pohled i...

Luxusní rezidence v centru Bruselu

Úkolu spojit dobové kouzlo paláce v centru Bruselu s požadavky majitele na moderní prosvětlený interiér, přizpůsobený hektickému způsobu života, se ujalo architektonické...

České sklo září v Marrákeši

V jednom z nejkrásnějších hotelů světa v Marrákeši září dvě plastiky české provenience. Hotel La Mamounia je považován za oázu klidu...

Ceny Czech Grand Design: Známe finalisty

Patnáctý ročník Cen Czech Grand Design zúžil své nominace na trojice finalistů. Celkem 24 designérů má šanci získat letošní ocenění...

Zahradní nábytek s trochou nostalgie

Letos si nikdo žádné velké plány ohledně cestování nedělá. A i když budeme mít štěstí a dostaneme se na svoji...

Rohová kuchyně s oknem: Sen zvědavých hospodyněk

Kuchyňská linka s okny vpouští do místnosti dostatek světla, navíc hospodyně má dokonalý přehled o tom, co se venku děje. Jak...

Ceny Czech Grand Design: Zrcadlo pro vítěze

Celkem 84 nominovaných designérů letos aspiruje na ocenění Czech Grand Design. Podobu ceny tradičně navrhuje vítěz hlavní kategorie, Grand Designér...

České sklo zdobí atrium hotelu St. Regis Mexico City

Česká designérská a sklářská společnost LASVIT představuje svou první velkou instalaci v Mexiku. Ta zdobí atrium luxusního hotelu St. Regis Mexico...